TY ZAMAWIASZ Z DOMU, MY BEZPIECZNIE REALIZUJEMY TWOJE ZAMÓWIENIE. InPost 0zł.

Casio G-SHOCK GPR-B1000-1BER - zegarek męski

PROFESSIONAL RANGEMAN
Zegarek Casio G-SHOCK GPR-B1000-1BER - duże 1

GPR-B1000-1BER

Kategoria: zegarki męskie
Cena: 3190
ostatnio dostępny: 05/2020
PRODUKT OBECNIE NIEDOSTĘPNY
OPINIE I OCENA

Opinie o zegarku Casio G-SHOCK GPR-B1000-1BER

OPINIA PO
ZAKUPIE
Zegarek naprawdę spoko. Robi wrażenie już po wyjęciu z opakowania. Wysyłka szybka. Wszystko ok.
Zegarek naprawdę spoko po wyjęciu z opakowania robi wrażenie. Wysyłka szybka. Tylko przed zakupem miałem kilka pytań odnośnie tego produktu i Pani w obsłudze klienta miła była.
OPINIA PO
ZAKUPIE
OPINIA PO
ZAKUPIE
Rewelacja, polecam...zegarek pomimo ceny jest wart zakupu i noszenia na ręce. Sprawia niesamowite wrażenie i satysfakcje. Zainteresowanym szczerze polecam.
OPINIA PO
ZAKUPIE
Zegarek ma to, na czym mi najbardziej zalezalo: mozliwosc ustawienia czasu i strefy czasowej przy uzyciu GPS. A czesto bywam w miejscach, gdzie brak sygnalu z serwerow radiowych lub jest on za slaby (np. Grenoble, niby blisko od Frankfurtu a ustawianie radiem praktycznie nie dziala). Jedyne, co mi sie "niespecjalnie" podoba to to, ze polaczenie Bluetothem z telefonem ma priorytet w ustawieniu czasu, i wtedy danego dnia zegarek nawet nie probuje uzyc GPS. Choc moze i jest to zrozumiale z powodu wysokiego poboru mocy przez odbiornik GPS....
OPINIA PO
ZAKUPIE
Co do zegarka to nie bede go oceniał/opisywał bo każdy kto sie interesuje tym modelem,coś już wie... :-) Co do opisu to zegarek ma jeszcze kilka fajnych funkcji o których nie wspomina się nawet na oficjalnych stronach :-) Polecam... Sam przesiadłem się z Apple watch 4 ,44mm (mój czwarty Apple Watch) a więc dość świeżego zegarka na ten model. Jaki powód? za dużo pisania... :-) Czemu nie Fenix 5x Plus czy Suunto 9 baro (tańsze propozycje)? Za dużo do pisania :-) Casio GPR-B1000-1BER to zegarek który posłuży przez lata. Teraz najważniejsze i to co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło i na podstawie czego zdecydowałem sie dokonać zakupu w Zegarek.net a nie w jakimś innym sklepie: 1. Rewelacyjny kontakt i bardzo pomocna Pani pod numerem telefonu 2. 100% oryginalności 3. Możliwość negocjacji ceny 4. szybka wysyłka co potwierdziło się z rzeczywistości 5. Zakupy na raty 0% a to oznacza że można kupić zegarek i nie odczuć tego nie małego wydatku jednorazowo. 6. Raty przez internet
OPINIA PO
ZAKUPIE
Zegarek przerósł moje oczekiwania..jest wart każdej złotówki.. A więcej zabawy z GPS-em przede mną.. Polecam zegarek. Sklep super wszystko ok. Dostawa w jeden dzień.
OPINIA PO
ZAKUPIE
Jest to mój drugi Rangeman i mam nadzieję będzie tak samo niezawodny. Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne już samo opakowanie sprawia wrażenie że mamy do czynienia z produktem z wyższej półki . Obsługa bardzo intuicyjna wygląd samego zegarka ekskluzywny. Polecam zegarek jak i sprzedawcę zegarek otrzymałem następnego dnia po zamówieniu .
OPINIA PO
ZAKUPIE
Zegarek Rewelacja ,wygląd I klasa ,Jakość wykonania w skali od 1- 10./10. bardzo łatwy w obsłudze , polecam ten sklep szybko i profesjonalnie , negocjacja ceny konkretnego modelu .
zajebisty sikor.....
Casio GPR-B1000-1BER 3190.00 zł
DO KOSZYKA